27 jan. 2013

Hi there, still alive!




Lieve, lieve lieve bloglezertjes. Ik leef nog! Tussen al het schoolwerk, autorijlessen, werken, vriendjes met knieproblemen en andere dingetjes door heb ik toch iedere dag gedacht aan het schrijven van stukjes en hoe leuk het zou zijn als ik genoeg tijd had om iedere dag te updaten. Het is erg lang geleden en ik baal er zo ontzettend van, want ik mis het bloggen heel erg. Ik heb nog een paar artikeltjes staan en er gaan wat dingetjes veranderen, dus vandaar deze update. Enjoy!



What's going on in my life:

Examenjaar: Bah bah bah, wat moet ik veel doen voor school. Boeken lezen, voortgangstoetsen maken, spreekbeurten voorbereiden, luistertoetsen oefenen en noem maar op. En dat gaat voor alles, want ik wil niks liever dan slagen en weg van deze school.

Iphone!: Een iets leuker dingetje wat ook mijn leven in is gekomen, eindelijk, een nieuwe telefoon. Mijn blackberry werkte totaal niet meer, en dat vond ik zo superirritant dat ik uiteindelijk toch maar een iphone gekocht heb. Ik ben nu de trotse en blije bezitter van een iphone 4s, een witte en ik wil nooit meer een andere telefoon. Ook hier kan ik dus weer dingetjes over schrijven ( lees, what's on my iphone tag :) )

Autorijlessen: Jaja, over hopelijk een klein tijdje is Nederland een bestuurder rijker! Ik ben hard aan het oefenen, maar ik moet zeggen dat het toch tegenvalt. Ik ben een stresskipje en in het verkeer is dat gewoon niet zo handig. Ik vind het wel erg leuk en opzich gaat het ook wel goed :)

Werk: Ik werk minimaal twee avonden in de week achter de bar bij Vapiano in amsterdam. Ik vind mn werk heel erg leuk, volg allemaal leuke trainingen (cocktail, koffie, sapjes..) en heb een geweldig team! Hier ben ik dus ook druk mee, ik leer veel en zit in mijn vrije uurtjes ook nog wel eens bij Vapiano om gewoon gezellig te kletsen met al mijn lieve collegaatjes.

Verder heb ik natuurlijk nog mijn sociale leven met al mijn lieve vriendjes, paardjes, familie en aanhang. Ik ben de laatste tijd heel erg bezig met wat ik volgend jaar wil doen, zoals uit huis gaan en in een andere stad studeren, dus ik spreek wat vaker af met mijn schoolvriendjes omdat ik die toch wel ga missen volgend jaar.

Zo. Nu zijn jullie weer ge-update over mijn leventje, en zometeen ga ik lekker al jullie blogjes weer lezen, want ook dat is een tijd geleden. Er komen de komende tijd weer artikeltjes online, maar niet helemaal zoals vroeger. Make-up zal nauwelijks meer aan bod komen, ik vind schrijven over alledaagse dingetjes eigenlijk gewoon veel leuker. Ook zullen er weer meer foto's komen, want ik maak met mijn iphone echt ontzettend veel foto's.

Ik volg een aantal van jullie op twitter, dus ik ben nog wel een klein beetje op de hoogte van wat er speelt in blogland. Ik zou het trouwens ook heel leuk vinden om jullie te volgen op Instagram, wat ik nooit had, maar nu toch wel heel erg leuk vind. Laat je gebruikersnaam maar achter! :)

Liefs, en tot heel snel!
Elana

11 opmerkingen:

  1. Jaa, eindelijk! Komt je uitgaansstukje nog online?
    loveuu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat er een vapiano in amsterdam zit! Ik ken dat concept uit Münster

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lang geleden!
    maar ik ga weer trouw meelezen met alles wat je plaatst!
    ben benieuwd,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (: Fijn dat je weer een stukje plaatst. Oef ik ben jaloers op je nieuwe telefoon.. Ik wou dat ik al een nieuwe kon halen! Ik moet nog tot oktober met mijn blackberry =(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je bij Vapiano werkt! En een iPhone is echt een fijne telefoon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geschreven! Ik volg je via bloglovin, zou je me terug willen volgen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje je hebt inderdaad enorm druk! Leuke baan heb je. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het dus ook al zo enorm druk lees ik! School is echt abonormaal druk dit jaar. Gaaf van je Iphone :)

    Oh en ik heb 2 Instagrams :) FabulousPolish en Arrloves. De tweede is personal en de eerste puur voor nail arts :3 wat is jou instagram?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je weer terug bent! Oeh en wat lijkt examentijd me stressvol! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te lezen heb je het erg druk! Herkenbaar wel. Ik zit op dit moment ook in mijn examenjaar, werk en tennis daarnaast dus vrije tijd is dit jaar zeldzaam.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...