30 jan. 2013

Tag #20 Leer me (opnieuw) kennen!





Omdat ik natuurlijk een tijdje weg ben geweest leek deze tag me wel toepasselijk, maar voor mensen die mijn blog nog nooit gezien hebben (er zijn erg veel leuke nieuwe bloggertjes bijgekomen!) is dit ook altijd leuk. Enjoy!

Wat zou je op dit moment graag willen?
Salaris en een kaartje voor lowlands, maar die ga ik als het goed is volgende week kopen! :)

Wat is je doel in het leven?
Leren omgaan met mezelf op een manier dat ik en de mensen die ik lief heb daar gelukkig van worden.

Waar ben je bang voor?
Haaien, spinnen, ongelukken.. Daar kan ik een boek over schrijven.

Heb je je rijbewijs?
Ben ik hard mee bezig! Maar nu nog niet dus, haha

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift! Op mijn werk mag ik geen nagellak meer dragen, wat erg zonde is aangezien ik nogal wat lakjes bezit. De laatste tijd pak ik vaak een lippenstift en ik moet zeggen dat ik dat heel leuk vind!

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer! Ik ben echt van zon, zee, strand, terrasjes, drankjes, gezelligheid, picknick etc. etc.

Wil je ooit gaan trouwen?
Eigenlijk droom ik stiekem wel van een mooie witte jurk, grote bruidstaart en al mijn vrienden om me heen op een groot feest. Ja dus, maar meer voor het feest, als mijn toekomstige echtgenoot het overbodig vind dan denk ik dat we het ook achterwege kunnen laten, alleen vanwege het "getrouwd zijn voor de wet" hoef ik het eerlijkgezegd niet zo.

Ben je een healthy-freak?
Nee, maar ik moet zeggen dat ik smoothies en sapjes eigenlijk lekkerder vind dan snoepjes.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond/donkerblond haar en ben toevallig net naar de kapper geweest om er een aardig stuk af te laten halen. Het komt nu ongeveer tot een stukje onder mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik heb de laatste tijd zoveel geshopt dat ik eigenlijk niks meer hoef, haha.

Heb je tattoos?
Nope. Ik vind heel veel tattoo's wel mooi, maar ik denk niet dat ik er ooit eentje laat zetten.

Draag je een bril?
Nope, gelukkig niet. Ik heb goede oogjes.


Wat is jouw perfecte pizza?
Ehm, mozzarella, pesto, tomaatjes. Niet zo bijzonder, maar oh zo lekker.


Favoriete eten/drinken?
Sushi, pasta van Vapiano en chips. En smoothies en ice-tea als favoriete (non alcoholische) drankjes. Verder vind ik Baileys, Mojito's en wijn lekker, haha.

Wat is je favoriete parfum?
Ik heb echt ontzettend veel luchtjes en vind ook heel veel lekker. Maar als ik echt moet kiezen worden het Madame van Jean Paul Gaultier en Lolita Lempicka de originele. Aan die laatste kunnen sommige mensen me herkennen, haha.

Wat is het laatste wat je kocht?
Dat is hartstikke geheim.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen lag ik heerlijk te slapen.

Favoriete ijsje?
Knetterijsjes! En Ben and Jerry's, maakt niet zoveel uit welke smaak, haha.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik weet het niet zo goed, ik ben niet zo'n hele erge uitslaper, maar vind het wel lekker om gewoon in bed te chillen, haha.

Wat zijn je plannen voor 2013?'
Slagen, uit huis gaan wonen, studeren, liefhebben :)

Met hoeveel kussens slaap jij?
Nul. Ik slaap graag op mensen en bij gebrek daaraan op mijn matras. Heel vreemd, maar het is niet anders, haha.


Ben je een ochtend of avond persoon?
Een avondmens. Ik houd van avonden voor de tv met een wijntje, chips en mijn favoriete serie. En uitgaan vind ik ook wel heel leuk.


Ben je geordend of rommelig?
Ik ben een geordende chaoot. Uitleggen gaat een beetje lastig, maar misschien kan je je er een voorstelling bij maken, haha.


Wat wil je op dit moment graag zien?
Cijfers voor de luistertoetsen van vorige week!


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop dat ik dan mijn studie afgerond heb, een beetje een stabiel leven heb en nog steeds de leuke dingen doe die ik graag wil doen.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn benen! Ben ik heel eerlijk over, ik vind ze helemaal perfect. Dankje mama, want ik heb ze natuurlijk van jou gekregen ;)


Ben je verlegen? 
Nee, niet echt. Soms, als ik in een hele grote groep mensen sta en ik ken niemand kan ik een beetje verlegen overkomen denk ik.

Heb je een accent?
Dit is een grappige vraag, mijn accent past zich aan naar de mensen waar ik mee omga. Bij mijn vriendjes uit Zuid Holland krijg ik een beetje een Leids accent, en in Amsterdam heb ik gewoon een Noord-Hollands accent. Niet extreem, maar mijn vrienden vinden het altijd raar als ik opeens perongeluk anders praat, haha.

Zussen/broers, hoe oud?
Zusje van 15 en een broertje van 6.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Heel verschillend, maar dat vind ik er juist zo leuk aan!

Neem m gerust over!
Liefs,
Elana

26 opmerkingen:

  1. Super leuke tag, vind het altijd leuk om meer over de blogger te weten te komen :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! En nog succes met je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke tag! & leuke antwoorden heb je gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! En wat een leuke blog heb je :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha slapen zonder kussen dat lijkt me vreselijk! :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad lang niks meer van jou gelezen! (hoewel ik net zie dat je 3 dagen geleden nog iets geplaatst hebt, maar dat heb ik niet gezien)

    Btw, knetterijsjes worden toch allang niet meer verkocht of ben ik gek? Anders wil ik ze ook! Succes met je rijbewijs halen en (bijna) ieder meisje trouwt alleen voor de jurk en het feestje, dus gewoon doorzetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! Ik volg je net, dus ik vind het leuk om je op deze manier beter te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    PS: Het is eindelijk zover... Mijn eerste winactie staat online! Neem snel een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof dat je een kaartje voor Lowlands gaat kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slaap je zonder kussen??? Dat kan ik echt niet haha! leuke tag! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post! Ik vind kleine tattoos erg leuk maar ik denk ook niet dat ik er ooit een ga nemen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke tag! :D
    Je hebt ook een super leuke blog! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...