23 jun. 2013

#Love



Vandaag een artikeltje over een hele bekende, en zeker een van mijn favoriete apps; Instagram! Sinds ik mijn iphone heb gebruik ik deze app best veel, want naast mijn eigen foto's met de buitenwereld delen vind ik het bekijken van alle andere foto's ook ontzettend leuk. Hieronder een selectie van mijn instagram pics!




1. Met m'n lieve broertje
2. Macbook Mirror!
3. Vans hoesje voor m'n telefoon
5. Hi there!
6. Met mn lieve vriendinnetje Floorie
6. Wiski 
7. Nagellakjes
8. Rainbowcake
9. Sunny Beach met Juul


1. Puppy
2. Met lieve Ier
3. Brother&Sister
4. Actiefoto van m'n zusje
5. Met Mama en Juul
6. Feestjee
7. Nog meer feestjes
8. Just me
9. Wolkenland met Emilie

1. Koninginnedag
2. Mn lieve paardje 
3. Forever 21 presents uit Barcelona!
4. Met Sissie
5. Eerste dag van de examens..
6. Zo'n lief mooi babyzwaantje achter m'n huis!
7. Volwassen! :D
8. Koken met Saaj
9. Heerlijk ontbijtje


Vinden jullie Instagram ook zo leuk? Laat je naam maar achter, nieuwe mensen om te volgen zijn altijd leuk! Jullie mogen mij natuurlijk ook altijd volgen, Elaantjuh.

Liefs,
Elana

13 opmerkingen:

  1. Jaa! I loveeeee Instagram.

    GLAMOURMOES is mijn nickname.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!! Ik volg je nu.
    Ik heet op Instagram Anneliemajlen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pictures lady! De babyzwaan is echt enorm cute, schattig om te zien altijd. Rainbowcake? Awesomeness! Ik spot trouwens een hele mooie groene nagellak op de foto met alle nagellakjes. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Instagram is inderdaad erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind instagram zo erg leuk, plaats elke dag wel een foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Ik vind Insta ook heel erg leuk. Ik ga je volgen op GFC en Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke foto's, krijg er een zomergevoel van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's!. Instagram is echt heel leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...