10 jun. 2013

Mega Shoplog; Primark & Forever 21

Lieve lieve lieve bloglezertjes,
Vandaag heb ik, eindelijk, weer eens een post voor jullie! En niet zomaar eentje, nee, een huge shoplog van de afgelopen tijd! Ik heb wat dingetjes besteld bij Forever 21, wat dingetjes uit Barcelona van Forever 21, ik heb bij Primark geshopt vorige week en ik heb nog wat kleine random dingetjes. Enjoy!



Dit blousje kocht ik bij Primark vorige week, en sindsdien heb ik hem al ontzettend veel gedragen! De kleur is in het echt iets meer beige en hij schijnt een beetje door, wat ik ook altijd wel mooi vind. Deze kostte €11

Ik was al een hele tijd op zoek naar de perfecte zwarte blouse en steeds vond ik ze wel, maar waren ze net niet leuk genoeg. Toen ik deze tegenkwam vond ik hem in eerste instantie niet zo leuk, maar toen ik hem aanhad stond hij toch eigenlijk wel heel mooi. Sinds ik hem kocht heb ik hem al zo vaak aangehad, ik vind 'm echt prachtig. Hij komt niet helemaal goed over op de foto, maar voor morgen heb ik een artikeltje staan waarin ik hem aanheb :). Hij kostte €13 geloof ik.

Voor onder deze mooie blousjes kocht ik deze drie bandeau tops. Ik ben echt verliefd op deze tops, ze zitten zo ontzettend lekker en geven net een beetje een extra effect onder een blousje. De bovenste twee met kant kosten €3,50 en de onderste €3

Ik had eigenlijk nog nooit een jumpsuit gehad, en aangezien deze beide maar €6 kostten vond ik het tijd om ze aan te schaffen. Ze zitten allebei lekker, top voor op het strand over je bikini, maar niet om zo naar buiten te dragen, daar vind ik ze net iets te, tsja.., simpel voor.

Haardonuts! De grote kost €1,50 en de twee kleintjes kosten samen €2

Deze kreeg ik, samen met nog wat spulletjes waar ik nu even niet bij kan, van mijn lieve vriendinnetje Suus. Ik ga volgend jaar op mezelf wonen en dan zijn dit soort dingetjes altijd leuk om te hebben :)


Van Forever 21 weet ik de prijzen niet meer, sorry!


Dit mooie jurkje bestelde ik een tijdje geleden op de website van Forever 21. Hij ziet er op de foto misschien een beetje vreemd uit, maar hij staat zo geweldig leuk! 

Dit blousje bestelde ik samen met het jurkje, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Hij schijnt enorm door en lijkt totaal niet op de foto die op de website stond. Ik hoop dat ik m in de zomer kan combineren met een kort broekje en een bikini eronder, want anders zou ik het ook niet meer zo goed weten.. Jammer!

De peplum rok rechts kocht ik samen met het jurkje en het blousje ( I love it) en de twee broekjes kreeg ik van mijn moeder en zusje uit Barcelona. Ik draag deze alledrie erg graag, helemaal mijn stijl!

Deze ziet er nogal vreemd uit op de foto, maar het is een heel lief, kort, spijkerblousje zonder mouwen. Deze komt ook uit Barcelona. 


Dit is eigenlijk een heel simpel wit shirtje, maar dan met een kanten rug. Ik persoonlijk vind dit heel gaaf staan met zo'n felgekleurde bandeau-top eronder. 


Als laatste nog twee shirtjes gewoon uit Amsterdam. De bovenste is heel simpel donkerblauw en kocht ik bij de Monki voor €4. De onderste is van de Zara en kostte €16,95. Allebei leuk voor de zomer!

Dit was het dan weer voor vandaag, ik zal ongetwijfeld een paar dingen vergeten zijn, maar ik denk dat deze shoplog wel even groot genoeg was. 
Hebben jullie al zomerkleren ingeslagen?

Liefs,
Elana




22 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie aankopen! Ik vind je smaak qua kleding erg fijn. Ik vind dat roze bloesje best mooi, jammer dat het doorschijnend is x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw blog is ook erg leuk! Zullen we elkaar volgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blousjes en shorts, ik heb zelf ook een jumpsuit vd H&M, en dat zit heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankopen! Jammer genoeg uit Barcelona haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke aankopen, de bloemen short ziet er heel erg gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, jij hebt goed geshopt!!
    Leuke blog heb je trouwens. Ik volg je nu.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bandeautops vind ik zo cute. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die bandeautops zijn zo leuk !
    vooral die met kant :)
    en die jumpsuits zijn ook leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke aankopen!
    Ik volg je blog nu, vind m heel leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleding van Forever 21 is echt leuk! Kan niet wachten totdat die in Den Haag komt :). Die bandeau tops lijken me erg handig voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Die bandeaus zijn super en dat eerste jurkje van Forever 21 is echt te leuk!!!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes! Die bandeau's zou ik ook wel willen en ik hou van haar donuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat veel, super leuk. De zwarte blouse was ook van de Primark toch? Dan MOET ik daar morgen even naar kijken, ben namelijk ook opzoek! Ik volg je via GFC, je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie aankoopjes. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt hele leuke aankopen! Ik ga ook snel naar de Primark voor leuke bandeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankoopjes!:)
    Xx
    www.mystylevillag.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke shoplog, ik ben gek op deze winkels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...