12 jun. 2013

We love spring!






Vandaag heb ik voor jullie vier outfitjes die ik de laatste dagen gedragen heb met dit lekkere, maar toch wisselende, weer. Ik ben eigenlijk niet zo goed in kleding combineren, maar ik vind het wel leuk om na te denken over mijn outfits. Laat vooral weten wat je ervan vindt!





1. 
Broekje- Primark
Panty-Primark
Blouse-Primark
Hakken- Klein winkeltje in Leiden, ben de naam kwijt..




2. 
Shirtje- Zara
Rok- Forever 21
Panty- Primark
Schoenen- Winkeltje in Leiden



3.
 Blouse- Forever 21
 Broek- H&M
Schoenen- Vans









































4.
Broek- Vero Moda
Hemdje- Primark
Jasje - Goosecraft
Schoenen- Vans

Sommige foto's wilden niet helemaal meewerken, sorry! Mijn favoriete outfit van bovenstaande is de eerste, ik draag deze schoenen en dit broekje ontzettend graag en met die blouse erbij vind ik het helemaal leuk :)

Welke vinden jullie het leukst?
Liefs,
Elana

17 opmerkingen:

  1. De hippe bloemige short en ook nog eens de gekleurde rok met een leuk randje.. I LIKE! Sowieso ook de het jasje wat afkomstig is van de Goosecraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de derde look ook de mooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, dat laatste jasje ook en dat rode rokje zijn mn favoritesss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke outfits, die shorts zijn echt leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer 3 is erg leuk!! :D
    X
    www.hoegrootkleinkanzijn.blogspot.nl / www.verderkijker.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfits! :) En het combineren is gewoon goed gelukt hoor! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hakken, wauw! Erg leuke outfits! Dat spijkerblousje van de F21 is nice! :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfits!
    Vooral de eerste is inderdaad erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die hakken zijn echt geweldig! Ik vind je broek ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Dat zwarte blousje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...