20 jul. 2013

Ready for summer with Esprit!


Zon, zee, strand, cocktailtje erbij, muziekje op en af en toe een frisse duik, wie houdt er niet van? Aan de Spaanse Costa, Palmstranden in Hawai of gewoon lekker in Zandvoort, het zonnetje schijnt en heel Nederland vertrekt massaal naar de zon. 
Bikini’s of badpakken zijn essentieel op zulke dagen, want we moeten er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien op dat strand. Zoveel aanbod, zoveel keus, en vandaag deel ik met jullie een hele hoop leuke bikini’s van Esprit. Ik zou zeggen, kijk mee en waan je alvast in het zonnetje (als je nog niet op vakantie bent natuurlijk)




Hier kun je het volledige aanbod bekijken, en ik moet zeggen, ik was enthousiast! Wil je een kleurtje, gewoon simpel zwart, een triangelbikini, een mooie bandeautop of een halterbovenstukje, het is er allemaal, voor ieder wat wils dus. Ik heb drie favoriete setjes uitgekozen en deze wil ik graag met jullie delen!




Als eerste heb ik een simpel zwart setje gekozen. Ik ben helaas niet gezegend met een enorme boezem, dus een beetje push up vind ik dan ook geen probleem. Het topje en het broekje hebben allebei een kanten randje als mooi detail, het maakt het setje net een beetje specialer. Voor het topje betaal je op dit moment €14,99 en voor het broekje €9,99.  Hij is ook in het rood verkrijgbaar, voor als je net iets meer op wilt vallen.




Als tweede koos ik een strapless badpak, in een mooie, donkerblauwe kleur. Het voordeel aan dit badpak vind ik, dat de cups voorgevormd zijn, ik vind het namelijk niet zo mooi als je er vanalles doorheen ziet als je het een beetje koud hebt..
Door de “plooitjes” in de stof heeft dit badpak een shaping effect, en dit vind ik altijd erg mooi staan, naast dat het er natuurlijk gewoon leuk uit ziet. Je kan er trouwens wel gewoon bandjes aan vastmaken, zodat je onbezorgd in de hoge golven kan duiken. Voor dit badpak betaal je €39,99 op dit moment en 



Als laatste heb ik voor een halterbikini gekozen, in weer een mooie donkerblauwe kleur. Ik vind dat “maritieme” kleurtje altijd wel heel leuk voor badmode, en donkerblauw staat heel veel mensen gewoon goed. Deze bikini is voorzien van een schattig wit randje op zowel bovenstukje als broekje, en aan het bovenstukje hangt nog een touwtje met een kraal eraan. Het is geen hele bijzondere bikini, maar ik vind ‘m toch heel erg leuk. Naast dit broekje kan je er ook een slipje bij kopen, als je dit model niet zo mooi vindt.



Wat vinden jullie van het aanbod van Esprit? Ik zou zeggen, het is in ieder geval het kijken waard!

Liefs!
Elana

10 opmerkingen:

  1. Ik hou niet zo van badpakken, maar deze vind ik wel erg mooi :)

    Susan
    www.ishootlovee.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De strapless badpak is echt enorm leuk joh! Love de kleur daarvan ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niet zo mijn stijl maar heel leuk!
    Leuk blog ook!
    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk badpak! Normaal heb ik altijd een bikini, maar dit is ook wel een keertje grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg nu weer helemaal zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. badpak zou ik alleen dragen als ik maatje 36 had en dat heb ik nog niet hahah en verder vind ik een beetje kleur wel leuk! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...