31 mrt. 2015

New in: Reisdagboek

Zoals in mijn vorige artikel te lezen was ga ik deze zomer naar Australië. Naast dat ik daar natuurlijk superveel zin in heb, wilde ik ook een reisdagboek gaan bijhouden (ik maak altijd overal lijstjes en verhaaltjes van, dus kan dat bij deze reis niet uitblijven natuurlijk, haha). Ik was alleen nog op zoek naar een geschikt boekje, want ik ben nou eenmaal best kieskeurig. Tijdens een vader-dochterdagje in Leiden kwamen we dit tegen en ik voelde mijn schrijvershartje een slag overslaan. Deze is perfect! Kijk mee naar de inhoud van dit schattige boekje!



 De eerste pagina is 'versierd' met allemaal visumstempels, helemaal in stijl dus. Het boekje is; zoals te zien, van uitgeverij Verba, waar ik stiekem nog nooit van gehoord had, haha.

 Bij het zien van de inhoudsopgave werd ik al enthousiast! Naast dat het boekje er leuk uit ziet, zitten er daadwerkelijk echt handige pagina's in. Hieronder laat ik er een aantal zien.











Hieronder wat close-ups van mijn favoriete pagina's:
Superhandig! Zo kan je je geldzaken overzichtelijk bekijken, en weet je hoeveel geld je waar hebt opgenomen. Heel handig voor zo'n chaoot als ik, haha. 
Heerlijk van die checklijstjes! 

Ook dit is natuurlijk erg handig, zo heb je alle gegevens van je verblijfplaatsen op een rijtje. Als je dan bijvoorbeeld wat vergeten bent ergens dan heb je het telefoonnumer bij de hand

Als laatste staan er kaartjes in met de landen in verschillende werelddelen,
 en er is er ook nog eentje met de verschillende tijdzones.





Daarnaast zitten er natuurlijk genoeg notitieblaadjes in, zodat je al je avonturen kan opschrijven.  Hij sluit magnetisch, en dat vind ik altijd wel prettig. Het boekje kocht ik bij een vrij klein boekhandeltje in Leiden voor €5,99. Best prima prijsje voor zo'n leuk boekje!

Houden jullie wel eens een reisdagboek bij?

Liefs,
Elana

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje! Zoiets wil ik misschien nog wel voor mijn volgende reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for your lovely comment on my blog! :) That book looks amazing. Perfect for people with wanderlust :D

    www.thesmallnoble.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje!! Tijdens langere reizen houd ik ook graag een dagboekje bij, ook handig voor als ik erna mijn scrapbook wil aanvullen :) Ik schrijf dan in een random notitieboekje waar ook vanalles anders in staat, maar dit aparte dagboek is echt geweldig!
    En wauw naar Australië! Ik heb er familie maar ben er nog nooit geweest... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg zo'n dagboek, ik neem er ook altijd een mee als ik op reis ga!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben deze eens tegengekomen en vind het een super leuk boekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Elana! Vind je blog super leuk om te lezen! :) Ik heb je daarom genomineerd voor de Liebster Award. Je kunt alle informatie vinden op mijn blog: http://isafashionebella.blogspot.nl/2015/04/the-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Ik zal 'm binnenkort doorgeven!!
      xx

      Verwijderen
  7. Wat een mooie boekje! Ik wist niet eens dat zoiets bestond, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...