30 mrt. 2015

Terug van weggeweest!



Hey lieve bloggers!

Mijn laatste berichtje is uit juli 2013, shame on me maar vandaag, 30-3-2015 heb ik besloten mijn blog opnieuw op te pakken. De afgelopen anderhalf jaar ben ik de blogs van al mijn trouwe volgers braaf blijven lezen (met heel veel plezier!) maar er is ook een heleboel leuks bijgekomen. Ik verhuisde in 2013 van mijn ouderlijk huis naar mijn prachtige studentenkamertje in Leiden en het schrijven kwam er niet meer van. Nu, anderhalf jaar later, heb ik weer enorm veel inspiratie en een heleboel dingen om de komende tijd over te schrijven. Benieuwd wat er allemaal op de planning staat? Lees mee!



1. Australië. Anderhalf jaar geleden had ik hier nog niet echt van durven dromen, maar na hard werken, een heleboel stress, dingen uitzoeken en plannen later heb ik twee maanden geleden eindelijk geboekt en deze zomer zit ik 6 weken down under! Ik ga met mijn beste maatje van mijn studie, en we hebben een heleboel gepland. Mede hierdoor wilde ik mijn blog gebruiken om te schrijven over de voorbereidingen, paklijsten en verwachtingen van deze mooie reis. Eén ding is zeker; dit wordt een geweldige zomer!



2. Verhuizen. Van mijn studentenkamer in mijn meisjeshuis wil ik graag verhuizen naar mijn eigen studio'tje. Ik ben druk bezig met zoeken, en ik moet zeggen, het gaat de goede kant op! Ik merk dat ik zoveel dingen doe in een week dat ik het prettig vind om 's avonds lekker tijd te hebben voor mijzelf of voor mijn vriend. Doordat ik met andere meisjes samenwoon heb ik ook vaak 's avonds nog dingen te doen en na anderhalf jaar (een hele fijne tijd hoor, begrijp me niet verkeerd) vind ik het tijd voor een nieuwe stap. En zeg nou zelf; een kamer inrichten is toch het leukste wat er is?!

3. 120 punten halen. Ik zit in mijn tweede studiejaar Bio-farmaceutische wetenschappen (WAT?!, is dat een studie?! ehm, wat moet ik me daarbij voorstellen? en; Jeetje, een mond vol! zijn veel gehoorde antwoorden nadat ik vertel wat ik studeer) en ben hard bezig om ook al mijn tweedejaars punten te halen; omdat ik volgend jaar graag stage wil lopen in een onderzoek naar Darmkanker. Onderzoek doen naar ziektes (makkelijk gezegd) is ook graag wat ik later wil doen. Daarnaast werk ik voor 'proefpersoon.nl' sinds een weekje, dit sluit goed aan bij mijn studie en ik vind het superinteressant om te doen. (NB. ik onderga de testen niet zelf; ik voer ze uit en doe onderzoek naar bloedafnames etc.)

4. Halve marathon lopen. Ik heb op 8 maart in Den haag de CPC 10 km gelopen en ben nu hard aan het trainen voor de halve marathon in Leiden op 17 mei. Het trainingsschema is best pittig en soms moet ik mezelf er echt even doorheen slepen, maar wat wil ik dit graag halen. En ik ga mijn uiterste best doen om hem onder de twee uur te lopen!

Voor nu was dit het wel even, lijkt me ook wel genoeg toch? Hebben jullie nog vragen, opmerkingen of suggesties voor artikels? (Tags, shoplogs etc, want ook die vind ik leuk om te doen!) dan hoor ik dat heel graag. Dan rest mij enkel de vraag; wat houdt jullie bezig op het moment? Ben erg benieuwd!

Liefs,
Elana

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer verder gaat op dezelfde site en geen nieuwe site aanmaakt! Succes met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave dingen ga je doen! Leuk dat je weer begint met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waah Australië, wat leuk!
    Mooie planning :) Ik zou dit jaar ook wel graag verhuizen (uit huis willen), maar alles is zo duur hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je het bloggen weer gaat oppakken! Ik ben erg benieuwd naar al je artikelen voor de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer gaat bloggen. Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...