6 apr. 2015

50 facts about me!


Vandaag, de titel zegt het al, geef ik 50 feitjes over mezelf. Omdat ik net weer begonnen ben en jullie me zo weer wat beter leren kennen. En geloof me; 50 is best veel!

1. Ik woon, studeer (BFW) en werk in Leiden
2. Ik ben maar 1,63m groot
3. Ik ben lid bij een studentenvereniging
4. Ik heb een gitaar maar speel er veel te weinig op
5. Ik eet citroenen. Ja hele.
6. Ik ga een cowboycursus doen in Australie
7. Minions zijn mijn lievelings. Ik slaap er ook met eentje
8. Breaking bad is mijn favoriete serie (samen met lost en house)
9. Als ik een rotdag heb gehad dan bestel ik sushi
10. Ik sorteer mijn kleding op kleur
11. Ik mis mijn hond het meest als ik niet bij mijn ouders ben
12. Ik haal iedere vrijdag een zak chips
13. Maar de rest van de week snoep ik niet

14. Ik train voor de halve marathon
15. Ik ga graag met mijn vriend uit eten
16. Ik ben 5x gezakt voor mijn rijbewijs. No kidding. Maar heb het gehaald en rijd veilig!
17. Ik maak overal lijstjes van
18. Mijn lievelingsbloemen zijn rode rozen
19. Ik heb een fascinatie voor mijn rode Longchamps tas, hij gaat overal mee naartoe

20. Ik rijd al 13 jaar paard
21. Ik heb het afgelopen jaar 5 verschillende baantjes gehad
22. Ik heb 88 nagellakjes
23. Ik heb een hekel aan gras
24. Mijn beste maatje lijkt op Nemo (op een goede manier!)
25. Ik heb een apparaat waarmee je prik in drankjes kan maken
26. Ik draag het liefst rokjes
27. Maar mijn giraffenpak zit ook erg lekker
28. Ik ben tevreden met mijn benen
29. Ik herkans een eerstejaars vak om mijn propedeuse cum laude te halen
30. Ik kijk stiekem naar de serie "brugklas"
31. Mijn kamer is altijd netjes (behalve in de kasten of als ik tentamens heb)
32. Ik studeer vrijwel altijd in de UB (Universiteits Bibliotheek)
33. En houd dan altijd veel te lange pauzes met mijn clubgenoten

34. Ik heb sinds ik studeer een hekel aan vroeg opstaan
35. Ik heb geen bureaustoel, maar een gymnastiekbal om op te zitten aan mn bureau
36. Ik slaap graag tussen de middag
37. Het allerleukst vind ik als mijn vriendje spontaan bloemen komt brengen
38. Ik kook graag als ik daar tijd voor heb
39. Ik zet een hoog stemmetje op tegen alles wat ik schattig vind
40. En alles wat klein en pluizig is is schattig

41. Ik heb 41 parfums maar draag er momenteel maar 3
Ook wel "Leidsche kots". Klinkt heerlijk toch?
42. Ik ben verknocht aan mijn (Papieren!) agenda en schrijf echt alles op
43. Ik heb een hekel aan fietsen door de kou
44. Mijn fiets is al bijna een jaar half stuk
45. En mijn twee fietsen hiervoor zijn voor de deur gestolen
46. Ik drink altijd uit mijn rode dopper drinkfles
47. Ik vind pasta pesto echt niet lekker meer sinds ik lid ben
48. Ik kan niet tegen troep van anderen
49. Ik spaar moestuintjes van de Albert Heijn (en plant ze ook echt!)
50. Ik vind bloggen echt een van de leukste dingen om te doen!

Neem m gerust over! Leuk om jullie ook weer beter te leren kennen :)
Liefs,
Elana

12 opmerkingen:

  1. Jeetje, 41 parfums! Dan heb je in ieder geval altijd iets te kiezen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis mijn hond ook het meest als ik niet thuis ben! Ik herken echt heel veel dingen haha. Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, leuk om je zo beter te leren kennen meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke feitjes. Haha 88 nagellakjes. Volgens mij kom ik daar ook aardig in de buurt :-)
    Lijkt het je leuk om langs te komen tijdens de Bloggers Pop Up sale die ik a.s. donderdag organiseer samen met 10 andere bloggers? Hier meer informatie:
    Bloggers Pop Up Sale
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk en lief dat je me uitnodigt! Ik heb alleen practicum de hele dag en moet 's avonds werken :(
      xx

      Verwijderen
  5. Thank you for your comment :) Too bad I can't understand your post. :( Anyway your blog is adorable :)

    www.thesmallnoble.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik eet hele limoenen haha! En 88 nagellakjes, wat een mooi getal. Ik heb er veel meer maar ben van plan binnenkort een goeie opruimbeurt te doen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, wat grappig! Dat vind ik dan weer minder lekker..
      xx

      Verwijderen
  7. Leuke feitjes! Een cowboycursus! Wauw, dat klinkt zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HI Elana!
    is there a translator button on your blog? can´t seem to find it but would love to know more about you!
    kissses

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No, unfortunately there isn't :( I don't know how that works anyway, but i'll try to fix one! Thanks for your comment :)

      Verwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...