2 apr. 2015

Furry Friend tag!

Als er iets is wat ik mis als ik in Leiden zit is het mijn hond. Klinkt heel gek, maar hij is zo leuk, lief, schattig en knuffelig dat ik altijd echt heel vrolijk word als ik m weer kan zien. Vandaag daar om de Furry Friend tag! Ik heb nog meer huisdieren, maar deze gaat over mijn kleine knuffel Faldo.


Ik pas best op schoot!
    Sufferd
  • Wat is de naam van je huisdier? Faldo

  • Wat voor soort dier is het en welk ras? Faldo is een hond, een Vizsla. Dat is een jachthond, oorspronkelijk uit Hongarije

  • Hoe lang heb je je huisdier al? In juli 4 jaar!

  • Hoe kom je aan je huisdier? Hij komt uit een nestje bij iemand thuis, het is wel een rashond met stamboom.

Gek. 

  • Hoe oud zijn je huisdier? 20 mei wordt hij 4 jaar. 

  • Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdier? Hij denkt af en toe dat hij chiuaua-formaat is en springt graag op schoot. Ook typisch is als je net een uur met 'm hardgelopen hebt en dan na 5 minuten voor de grap vraagt ' gaan we uit?' hij naar de deur rent alsof hij 5 dagen binnen heeft gezeten. Ook na een halfuurtje boodschappen doet hij net alsof het een wederzien na 5 jaar is hahaha. Zo'n blij beest.
Lekker rennen

  • Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdier? Altijd als ik me niet lekker of verdrietig voel komt hij bij me zitten en knuffelen. Wandelen met Faldo vind ik ook heerlijk, gewoon om even mijn gedachten op een rijtje te zetten. Ik zou 'm echt niet meer kwijt willen. 

  • Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdier? Ik heb zoveel leuke herinneringen aan Faldo, dat ik echt niet weet waar ik zou moeten beginnen. Toen hij heel klein was wilde hij nooit wandelen en ging ie gewoon op straat zitten en keihard piepen haha. Nu niet meer voor te stellen, hij kan rennen tot hij letterlijk omvalt. Ook de eerste keer dat ik met 'm ging hardlopen vond hij helemaal fantastisch. Hij was supergefocust op mij en durfde niet eens te plassen onderweg. Ook werd hij laatst achterna gezeten door een gans, omdat hij heel nieuwsgierig was gaan kijken. Nooit doen Faldo, ik had het nog zo gezegd. Zo zijn er nog ontelbaar veel dingen die ik op kan noemen, er gebeurt altijd wel iets leuks. 

Zo kan ik niet studeren..
  • Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdier? Hebben jullie even? Fallie, Fladie, Fladiwotstokkel, lampfenkapschen ( van toen hij een keer niet mocht krabben aan zijn poot, had hij zo'n kap om ), sufferd, puppy, hondeliebe en ga zo nog maar even verder, haha. Hilarisch eigenlijk, als ik het zo opschrijf. 








IK WIL ER OOK BIJ
Eén van m'n favoriete foto's

 Hebben jullie een huisdier? Nog suggesties voor een andere leuke tag?

Liefs,
Elana

8 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schatje zeg! Heel leuk :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah wat een toffe hond! Leuke tag, heb hem lang geleden ook ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie grote hond! Ik heb een mechelse herder, ook een heel actieve hond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve hond! Ik heb twee katten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hond ziet er heel lief uit! Ik heb zelf geen huisdieren, ik ben allergisch ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat een schattigaard! Honden zijn mijn lievelingsdieren :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...