17 apr. 2015

Home inspiration!

Hey lieve bloglezers! Ik heb een weekje niks gepost, en dat kwam mede door mijn tentamen (maandag ook nog een.. *zucht*), maar nog veel belangrijker; Ik heb een nieuw huisje gevonden!!
Ik verhuis uit mijn meisjeshuis naar ongeveer 800 meter verderop, naar een veel grotere kamer met eigen keuken. Daarnaast deel ik mijn badkamertje (meteen naast mijn kamerdeur) met mijn bovenbuurman die er eigenlijk weinig is (als ik de verhuurder moet geloven). Het huisje staat in hartje leiden en ik ben er nu al ontzettend blij mee! Vandaar vandaag een artikeltje met interieurinspiratie, omdat ik het zo ontzettend leuk vind om ermee bezig te zijn!



Bovenstaande foto's zijn foto's van mijn kamer zoals hij nu is. De foto van mijn bed is gemaakt toen ik er net woonde, nu hangen er foto's boven, maar op de een of andere manier is die foto verdwenen van mijn camera. Misschien kun je hier wel zien wat voor stijltje ik leuk vind. Ik houd van rustige kleuren in de meubels, die ik dan met wat gekleurde dingen kan aankleden. Alles is een beetje dezelfde kleur, daar word ik rustig van. 


Ik krijg natuurlijk een eigen keuken en heb straks geen gemeenschappelijke woonkamer meer. Ik zal dus ook een eettafel moeten hebben! Deze vind ik echt heel mooi, een beetje Rivièra maison stijl. Die ronde placemats vind ik ook erg leuk, weer eens wat anders dan simpele rechthoekige!

Ik heb vorig jaar van mijn clubgenootjes voor mijn verjaardag een polaroidcamera gekregen. Ik heb erg veel foto's gemaakt en heb een klein fotoalbum waar ik ze in kan doen, maar in mijn nieuwe kamer wil ik ze graag ophangen. Dit vind ik er wel leuk uit zien, met name die draad! Nu nog bedenken hoe ik dat aan de muur ga bevestigen..

Ook wil ik graag een scratch-map! Hier kan je de landen die je bezocht hebt openkrassen en hoe mee landen je gezien hebt, hoe kleurrijker de kaart wordt! Iemand tips waar je deze kan kopen?

In mijn nieuwe kamer wil ik ook graag een zithoekje, waar ik lekker kan lezen, artikeltjes kan typen of gewoon rustig kan zitten. Ik weet nog niet of het een bank of een grote stoel wordt (ligt een beetje aan de ruimte), maar ik vind bovenstaande stoel erg leuk! En niet alleen de stoel, de lamp en het kranten/tijdschriftenrekje zijn ook helemaal mijn stijl!



Ik krijg nu mijn eigen keukentje en al sinds ik klein ben heb ik een fascinatie voor kruidenpotjes. Dit idee vind ik echt heel erg leuk! Ik ga aan mijn vader vragen of hij zoiets wil maken, want zo berg je al je kruiden op een handige manier op, en het staat ook nog eens erg leuk in je keuken!

Deze opbergpot vind ik zo schattig! En erg handig ook, alhoewel ik er misschien niet drie verschillende soorten pasta in zou doen. Volgens mij zag ik deze een keer bij de action, misschien binnenkort nog even kijken!

Ik wil ook graag een handig systeem om mijn kookspulletjes op te ruimen, maar ik heb nog niet echt een idee hoe. Heb jij leuke ideeën of tips? Ik hoor ze graag!

Liefs,
Elana









10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Super leuke ideetjes voor je nieuwe huisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind dat met die foto's zoo leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kamertje en echt mooie steil heb je meid.
    Super leuk dat je dat ga doen met die foto's zo heb je altijd heringeringen aan de foto's is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inspiratie! En dat met dat draad en polaroids, dat zie je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Ik hou ook van die gezellige stijl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een nieuw huisje hebt gevonden! Gefeliciteerd! Leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...