7 apr. 2015

I want!



In het lijstje "leukste artikels om te lezen" staan wishlist-artikels bij mij best hoog. Leuk om te zien wat anderen graag willen hebben en meestal krijg ik er ook wel inspiratie van. Vandaag dus die van mij, enjoy!

 A. Gouden oorbellen met robijntjes. Ik heb van mijn vriend voor kerst een hele mooie gouden ketting gekregen, met daarin een Robijn en een Rozenkwarts. Ik wil daar graag passende oorbellen bij.

B. Ja, ik weet dat ik afgelopen week de LE van dit luchtje heb gekocht, maar dat neem niet weg dat ik de originele heel erg lekker vind. Als ik nog een parfum zou moeten kiezen om nu te krijgen dan zou het deze zijn.

C. Poederroze pumps. Bovenstaande zijn van Ted baker (€149, au) en ik vind ze echt prachtig. Ik heb eigenlijk standaard mijn zwarte aan als ik een beetje netjes gekleed moet, maar ik vind dat deze echt nog ontbreken in mijn collectie.


D. Een witte bank. Nu heb ik geen bank op mijn kamer, want er staan er twee in de gemeenschappelijke ruimte. Als ik ga verhuizen is dat wel één van de eerste dingen die ik ga aanschaffen.

E. Een geweven, open jas. Niet perse deze (heb ook een lichtblauwe op het oog die ik ook mooi vind) maar voor de lente vind ik dit iets heel leuks hebben. Ook omdat je dan je kleding eronder kan zien en je je jas aan kan houden als het net iets frisser is, zonder dat je er dan als een eskimo uitziet.

E. Een sony handycam! Deze heeft een waterdicht behuizing en voor Australië dus optimaal. Wil graag een heleboel dingen vastleggen op film en foto en naast dat mijn reisgenootje een goede fotocamera meeneemt wil ik dan graag een kleine bij me hebben. Moet natuurlijk wel de achterblijvenden kunnen laten zien wat ik heb meegemaakt!

Wat staat er op jullie verlanglijstje?

Liefs,
Elana


14 opmerkingen:

  1. Ted Baker is zo'n mooi merk! Ik heb de Daisy parfum en vind hem ook heel erg lekker! Mooi lijstje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wishlist. Ik heb nog een nieuw bed op mn wishlist staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah die Daisy is zoo onwijs lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah die Daisy is zoo onwijs lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De actioncam is heel tof! Heb er zelf ook een en het is echt een aanrader. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch wensenlijstje! Die parfum staat ook al een hele tijd op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die oorbelletjes zijn super mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke wishlist vooral die oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind Daisy ook zo super lekker. Het is niet goed voor mijn portemonnee dat er zo veel verschillende varianten van zijn, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...