24 apr. 2015

Tag time: Gewoon niet!



Hey lieve bloglezers! Tentamens achter de rug (wel ongeldig verklaard omdat iemand het in z'n bovenkamertje heeft gehaald een tentamen mee naar huis te nemen, dus de laatste moet over..) en volop bezig met dingetjes voor m'n nieuwe huisje. Bedankt voor jullie lieve reacties iedere keer, word ik erg blij van. Vandaag is het tijd voor een tag; de Gewoon-niet tag! Vond m al een tijd geleden bij iemand en stiekem wel heel erg leuk. Heb een paar dingetjes aangepast of toegevoegd, omdat ik die er nog wel bij vond passen. Benieuwd wat ik nou écht niet vind kunnen? Lees mee!



Eten
Pindakaas met hagelslag, kaas met jam, of pindakaas met jam. Ik houd sowieso niet van door elkaar gesmeerd beleg, maar deze dingen komen er bij mij écht niet in!

Muziek
Uhm, ik houd niet zo van death-metal of iets wat daarop lijkt. Van die schreeuwende mensen die hun best doen boven loeiharde instrumenten uit te komen is niet iets wat je dagelijks in mijn kamertje zal horen.

Kleding
Witte leggings. Of leggings die als broek gedragen worden met de welbekende slip met kantrandjes eronder, die je er zo lekker doorheen kan zien. Kijk; als je nou een enorm mooie achterkant hebt én even een string aantrekt dan mag je van mij best over straat. En de gouden oude klassieker; sokken in sandalen. Hell no

Geuren
Je hebt van die merken die hun best doen WC-verfrisser na te bootsen in een mooier flesje. Dat hoeft van mij nou net weer niet.

Seizoenen
Winter! Doe mij maar zonnestraaltjes en cocktails; word ik blij van.

Dates
Iemand die mij mee wil nemen naar de bios op een eerste date is meteen afgeschreven. Ook is bowlen met aansluitend steengrillen nou ook niet echt mijn favoriet. Met mijn huidige vriend gingen we op het strand wandelen en daarna wat drinken, en zoals je misschien begrijpt, was dat best een goeie!

Restaurants
De chinees. Ik weet niet wat het is met de chinees, maar ik word er nooit zo vrolijk van. Meestal is het eten met heel veel saus en eigenlijk ook niet echt fantastisch lekker, en ik krijg daarna standaard buikpijn. Van de MacDonalds overigens ook, haha.

Openingszinnen
Volgens mij bestaan er hele websites met slechte openingszinnen, maar de slechtste die ik ooit hoorde was; Ik hoorde dat je van paardrijden houdt, kan je dat niet even demonstreren? I beg your pardon?

Social media
Die mensen die alle vreselijke filmpjes in de wereld delen, het idee hebben dat ze moeten delen dat ze ongesteld zijn (ja, die heb ik er echt tussen zitten..) of mensen die áltijd van ieder feestje een foto op Facebook moeten hebben. Waar ze zelf natuurlijk fantastisch op staan, maar ondertussen zijn er ook twee met hun mond vol en kijkt er eentje de andere kant op.

Kleurencombinaties
Rood met roze. En laat mijn jaarclub nou juist besloten hebben dat een zwart shirt met rode letters en daaroverheen een roze vest best leuk is!

Bekende personen
Ik vind Gordon echt een afgrijselijke vent, net als Robbert Jensen.

Party
Mensen die de hele avond met twee drankjes voor zichzelf lopen en af en toe ontstaan er van die random duw- en trek gevechten op de dansvloer. Ik met mijn 1.63m word daar nooit echt vrolijk van.

Neem m gerust over, ben erg benieuwd naar jullie antwoorden! Heb je m al gedaan, een linkje naar jouw artikel vind ik ook leuk!!

Liefs,
Elana




4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke tag! HAHA die openingszin is idd wel heel erg fout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Witte leggings zijn ook niet echt mijn ding, super leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk artikel! Ik heb enorm gelachen, haha! Wat een heerlijke tone of voice heb je. Die openingszins is trouwens echt heel erg! En van witte leggings krijg ik inderdaad ook nachtermerries. En als mensen ze dragen als broek, vraag ik mij altijd af of ze niet wat vergeten zijn XD

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...