1 mei 2015

Mijn MAC-stash

Toen ik 16 was en net begon met bloggen zag ik al die grote merken altijd al voorbij komen. Op de middelbare schoon maakte ik me iedere ochtend uitgebreid op, en toen ik in de zesde klas zat kocht ik mijn eerste high-end product. Van MAC. En in die afgelopen twee jaar heb ik er wat dingetjes bijgekocht, die ik stuk voor stuk met plezier gebruik. Vandaag deel ik ze met jullie, kijk mee!


Dit is m, Jest. Een neutraal kleurtje die eigenlijk bij iedere ooglook wel past. Ik gebruik hem nog steeds vaak (als ik de moeite neem oogschaduw op te doen haha) en omdat het mijn eerste dure product was blijft hij toch een beetje speciaal. 

Daarnaast heb ik nog een oogschaduw, Twinks. Een donkerbruine met lichte shimmer, en ook deze vind ik erg mooi. Ik heb deze iets minder gebruikt dan Jest, maar toch is het ook een favoriet. 

Deze mag ik helaas  niet meer gebruiken, omdat ik voor heel veel producten op mijn gezicht allergisch ben. Toch heb ik deze altijd graag gebruikt! Hij dekt goed en het ziet er niet uit alsof je huidskleurige plamuur op je gezicht hebt gesmeerd. Ik hoop dat ik hem ooit nog kan gebruiken!

Ik denk dat al mijn vrienden wel weten dat dit mijn favoriete lipstick is. Ik pak deze vrijwel altijd en eigenlijk zit hij ook standaard in mijn handtas. Het is Craving, een donkerroze, misschien meer oudroze kleur. Kan overal bij en daarom draag ik hem graag. 

Het laatste product wat ik bezit is een blush, Dollymix. Toen ik deze ging kopen wilde ik een kleurtje dat eruit zou springen, niet te standaard en geen perzikkleurtje (daar had ik er al een aantal van..). Het mooie aan deze blush vind ik dat je zelf kan bepalen hoe fel je de kleur op je gezicht wil hebben. 

Van links naar rechts: Twinks, Jest, Dollymix, Craving

Wat vinden jullie van MAC?

Liefs,
Elana

4 opmerkingen:

  1. Mooie lipstick is dat! Ik vind MAC zó mooi, maar ook heel duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die lipstick vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de lipsticks van MAC supergaaf! ik heb er eentje en spaar voor Sin, een diepdonkerrode kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...