9 jun. 2015

Summer is coming!


Het wordt langzaamaan weer wat warmer in Nederland, lucky us. En bij een zonnestraaltje hoort natuurlijk ook een zomers outfitje. Vandaag een aantal zomer-musthaves die op mijn lijstje staan. Kijk mee!

Ik houd heel erg van wat meer girly outfits. Soms komt er iets stoers of iets casuals tussendoor, maar ik loop meestal in jurkjes met panties, hotpants of rokjes. Hier kun  je bijvoorbeeld een aantal van mijn lente outfits van een paar jaar geleden zien, die vind ik nog steeds erg leuk allemaal! Bij Esprit hebben ze vaak leuke dingen voor een nieuw seizoen, en vandaag deel ik een aantal items met jullie!
1. Romantic rose. Ik ben echt verliefd op dit jurkje! Superzomers, met een rozenprintje en hoge hals. Het mooie aan een hoge hals vind ik altijd dat je er een ketting op kan dragen, die dan mooi zichtbaar is. Het kleurtje is ook helemaal mijn ding, maar het is altijd even afwachten of hij me niet te bleek maakt. 

2. Play in denim. Ik vind deze tuinbroeken zo leuk! Kan heel sexy zijn met bijvoorbeeld een crop-top of bandeau eronder, maar ook heel stoer met een baggy shirtje en allstars. Helemaal mijn ding!

3. Summer flirt. Ik vind die lange jurken altijd prachtig, hoewel ik er (nog) geen in mijn bezit heb. Wel jammer, maar ik ben altijd bang dat ze me zo propperig maken, aangezien ik zo klein ben. Misschien deze zomer toch eens de gok wagen, en dan vind ik deze in ieder geval helemaal leuk! Strak bovenin en dan wat wijder aan de onderkant, prachtig!

1. Date night! Deze is voor overdag misschien iets te "chique", maar voor een zomers avondje stappen helemaal perfect. Ook hier weer een hoge hals, en dat laagjes-effect vind ik ook erg leuk. 

5. Sporty time. Een playsuit! De laatste tijd draag ik de mijne erg vaak, ik vind ze zo lekker zitten en toch ook wel heel leuk staan. Het enige irritante eraan is dat,nouja, als je moet plassen je je dan helemaal moet uitkleden. Maar wat geeft het, je moet wat over hebben voor een leuk voorkomen. 

6. Boho chique. Ik weet het niet zo goed met deze broeken. Vind ze bij andere best wel leuk, maar als ik ze dan zelf aan trek vind ik ze niet echt flatterend ofzo. Wel lijken ze me echt heerlijk voor lange vliegtuigzitten en sowieso straks als ik in Australiƫ zit. Denk dat ik er maar eens aan moet gaan geloven.


Wat vinden jullie? Al iets van het bovenstaande op jullie lijstje/in jullie zomergarderobe?


1 opmerking:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...